dijous, 5 d’abril del 2012

Setmana Santa...


Aquestes van ser les meves primeres impressions... i com més avança l'assignatura més perduda em sento!!! Tal i com ja apunten alguna companys i companyes, crec que el volum de feina no s'acaba de correspondre amb els crèdits de l'assignatura...però vaja...què hi farem!

Quines primeres impressions reps en realitzar aquesta primera activitat?
Estic perduda! La meva relació amb les noves tecnologies és entre difícil, curiosa i necessària. En veig i reconec la utilitat i m’agradaria poder ser molt més competent, però sempre em quedo en els límits del simple maneig per poder sortir del pas. No és el meu fort però hi poso voluntat, seguint la teoria de les Intel·ligències Múltiples diria que destaco més en d’altres àmbits...
Però aquí estem, recuperant un programa de mapes que vaig utilitzar en una altra assignatura, barallant-me amb un blog,...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada